Skip to main content
امکانات سامانه ارسال پیام کوتاه

امکانات سامانه ارسال پیام کوتاه

در مورد سامانه ارسال پیام کوتاه در مطالب قبلی توضیحاتی داده شد و اما ویژگی های اصلی که باعث تمایز سامانه ارسال پیام کوتاه می گردد کدامند؟ از جمله امتیازات اصلی سامانه ارسال پیام کوتاه که سبب می شود افراد تمایل به استفاده از آن را داشته باشند مقدار هزینه و صرفه اقتصادی این روش است، با این روش می توان پیام متنی خود را به تعداد نفرات بسیار زیادی در بازه زمانی بسیار کوتاه ارسال کرد و هزینه بسیار پایینی را بابت این کار داد.
از جمله امکانات دیگر سامانه ارسال پیام کوتاه، ارسال بر اساس گروه بندی مشخص و تنظیم ( براساس سطح دسترسی کاربران ) شده است. اگر شما خواهان ارسال پیام های تبریک و یا مناسبتی و یا ارسال پیام کوتاه تولد در بازه های زمانی مشخص هستید می توانید آن را به شکل از پیش تنظیم شده در این سامانه ایجاد نمائید و جهت افراد مشخص ارسال کنید. می توان به وسیله سامانه ارسال پیام کوتاه دفترچه تلفن تحت وب تنظیم نمود و به این طریق پیام های خود را براساس کانتکت های دفترچه تلفنی اینترنتی پیامک ارسال کرد و می توان یک فایل پشتیبانی اکسل از مخاطبان و پیام ها ایجاد نمود.
از دیگر مزایای سامانه ارسال پیام کوتاه، ارسال پیام ها به شکل منطقه ای و براساس جغرافیای تعریف شده می باشد. همین طور می توان براساس کدپستی و جنسیت و سن مخاطبان نیز پیامک ها را تنظیم و ارسال کرد. از دیگر ویژگی های سامانه ارسال پیام کوتاه، ارسال پیام از از طریق سامانه به ایمیل، وب سایت ها می باشد.

    امکانات سامانه ارسال پیام کوتاه و کسب درآمد

از دیگر امکانات سامانه ارسال پیام کوتاه روشی به نام ارسال پیام کوتاه ارزش افزوده می باشد که به این روش کسر هزینه پیامک از طریق مخاطب صورت می گیرد که می تواند با جذاب نمود پیامک و یا روش های نو و جدید و بحث های آموشی از این طریق درآمد کسب نمود. بازاریابی و پیامک های تبلیغاتی نیز که توسط سامانه ارسال پیام کوتاه صورت می گیرد نیز باعث کسب در آمد خواهد شد.

اشتراک گذاری

ابتدا باید تعریف درستی از تبلیغ داشته باشیم. تبلیغ در واقع تلاشی است برای برقراری یک ارتباط موثر جهت تغییر و یا اثبات نگرش افراد بر روی آن ها که بیانگر تغییر رفتار افراد می باشد. از جمله کاربرد تبلیغات می تواند به بخش اطلاع دهندگی بازرگانی باشد که به مشتریان موجود و یا بالقوه خود اطلاع رسانی می کند. یک تبلیغ اطلاعاتی را در مورد شرکت، ویژگی ها محصولات، کالاهاو شعباتی که کالا را توزیع می کنند و ... فراهم می آورد. تبلیغات بخش اصلی و اجتناب ناپذیر جهت خریداران و فروشندگان می باشد. در عصر حاضر با انفجار تولید کلا و تولیدکنندگان متعدد روبرو هستیم بدون تردید فروشندگان کالا نمی توانند به این امید که کالای آن ها در زمان مشخصی فروش خواهد رفت تولید کننده باشند و نیاز به تبلیغ گسترده دارند. به گفته و تعریف انجمن بازاریابان آمریکا، تبلیغات به عنوان ارائه معرفی غیر شخصی و ترویج نمودن و استفاده از کالاها، خدمات و ایده ها در مقابل پرداخت پول به یک فرد و یا موسسه تبلیغاتی می باشد. ارائه غیر شخصی پیام، در این حالت هیچ ارتباط رودر رودیی با مشتری ایجاد نمی شود و بلکه با ارائه محصولات و هم چنین ترویج ایده ها کامل کننده فروش فردی می شوند.


    تدوین کلید موفقیت پیامک تبلیغاتی


از جمله هدف های اولیه و رسالت یک پیامک تبلیغاتی می توان به سه بخش عمده اطلاع دهندگی، متقاعد کنندگی و یادآوری اشاره کرد. هدف بخش اطلاع دهندگی پیامک تبلیغاتی می توان به آگاه کردن بازار از کالای جدید به مشتریان، پیشنهاد استفاده های جدید یک محصول، مطلع کردن بازار از تغییرات قیمتی، شرح دادن عملکرد کالا و محصولات، توصیف نمودن خدمات، تصحیح نمودن برداشت های غلط، ایجاد اطمینان به مصرف کننده در مورد کالاها و کاهش نگرانی مصرف کننده، ایجاد تصویر ذهنی در مصرف کننده. هدف متقاعد کردن مصرف کنندگان به وسیله پیامک تبلیغاتی به این روش می باشد که ترغیب و ایجاد علاقه مندی برای خرید از برند خودتان، تغییر نگرش مصرف کنندگان نسبت به ویژگی های کالای مورد نظر، متقاعد کردن مشتری به خرید وغیره. هدف بخش یادآوری پیامک تبلیغاتی می توان به یادآوری حس نیاز مشتری به کالا در آینده نزدیک، یادآوری مکان خرید محصول به مصرف کننده، یادآوری و حضور پیداکردن در ذهن مشتری و هم چنین ایجاد حفظ آگاهی دادن بیشتر مشتری نسبت به کالا.

همه افراد علاقه مند هستند که دارای کسب و کار پر رونق باشند و از میزان فروش و یا خدماتی که ارائه می دهند سود دهی بالایی نصیبشان شود و التزام این عمل، یافتن مشتری می باشد. برای این منظور راه های زیادی از جمله عرضه محصولات با کیفیت، تخفیف، دسترسی آسان و... وجود دارد ولی از بین همه این موارد، بازاریابی و تبلیغات مهم ترین بخش برای ایجاد کسب و کار موفق می باشد. روش های موثر تبلیغات باعث می شود که افراد و مشتریان زیادی به سمت شما بیایند و این عمل باعث شناخته شدن و فروش بیشتر می گردد اما در این بین باید دنبال تبلیغاتی بود که با کمترین هزینه، بیشترین سوددهی را داشته باشد. ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از موفق ترین و کم هزینه ترین نوع تبلیغات و انواع بازاریابی می باشد که تاثیر گذاری بسیاری بالای دارد.


    میزان تاثیر گذاری پیامک تبلیغاتی در کسب و کار


در این روش از تبلیغات و بازاریابی، نیازی نیست که شما مخاطب و مشتری خود را بیابید و در مورد محصول و خدمات برای آن به شکل رو در رو شرح دهید بلکه با یک پیامک تبلیغاتی همگانی می توانید افراد زیادی را تحت تاثیر قرار دهید و به طور غیر مستقیم و غیر حضوری با آن ها در ارتباط باشید، این افراد لزوما مشتریان قبلی شما نبوده بلکه افراد زیادی از جمله یک منطقه جغرافیایی را می تواند شامل می شود حتی این روش باعث خواهد شد به شکل ریشه ای و زنجیره وار مشتریان و مخاطبان بیشتری پیدا کنید به طور مثال چناچه پیامک تبلیغاتی جذابی را ارسال کنید این روش باعث خواهد که پیام شما از طرف مخاطب ذخیره و به دیگر افراد ارسال گردد. استفاده از پیامک تبلیغاتی به دلیل دسترسی بیشتر افراد به موبایل و بازدید روزانه بسیار بیشتر و زودتر تاثیر گذار است و از تبلیغات به شکل ایمیلی و یا تبلیغات چاپی که نفرات کمتری قابلیت دسترسی به آن ها را دارند موثرتر است.

دیدگاه بگذارید

avatar

مطالب مرتبط

  • نگرشی بر استفاده پیامک تبلیغاتی و میزان ضریب نفوذ در ایراننگرشی بر استفاده پیامک تبلیغاتی و میزان ضریب نفوذ در ایران از جمله بخش های پراستفاده و محبوب امروزی که به شکل شخصی از آن بهره برده می شود استفاده از تلفن همراه است. به شکلی که در بسیاری از نقاط دنیا افراد استفاده کننده از […]
  • بانک داری و استفاده از پنل اس ام اسبانک داری و استفاده از پنل اس ام اس یکی از تئوری های جدید که باعث جلب توجه محققان مختلفی قرار گرفته است بحثی در مورد استفاده از تکنولوژی جهت افراد مختلف است که توسط دیویس ارائه شده است." او اعتقاد […]
  • علت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی چیست؟علت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی چیست؟ شاید شما هم جز کسانی باشید که تا به حال برای استفاده از آگاهی یا اطلاع رسانی، تبلیغ و ... پیامک تبلیغاتی را امتحان کرده باشید قصد ارسال پیامک انبوه به شمارهای مشخص […]
  • مزایای پنل اس ام اسمزایای پنل اس ام اس از جمله دلایل مورد پسند بودن پنل اس ام اس و ارسال پیامک به شکل انبوه می توان به جنبه اقتصادی و داشتن صرفه برای ارسال کننده پیام را عنوان کرد. این نوع اطلاع رسانی […]
اشتراک خبرنامه پیامکی
×
اشتراک خبرنامه ایمیلی
×