Skip to main content
علت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی

علت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی چیست؟

شاید شما هم جز کسانی باشید که تا به حال برای استفاده از آگاهی یا اطلاع رسانی، تبلیغ و … پیامک تبلیغاتی را امتحان کرده باشید قصد ارسال پیامک انبوه به شمارهای مشخص داشته اید ولی بخشی از پیام های شما به مشتریان خود نرسیده است علت ارسال نشدن پیامک تبلیغاتی بسیار زیاد است از جمله دلایل آن می توان به موارد زیر اشاره نمود.
قرار گرفتن شماره مورد نظر شما در لیست سیاه مخابراتی : برخی از مخاطبین تلفن همراه از جمله همراه اول، رایتل و ایرانسل به اپراتور پشتیبان خود درخواستی مبنی بر عدم دریافت پیامک تبلیغاتی را داده اند و این کار سبب قرار گرفتن شماره آن ها در لیست سیاه مخابراتی قرار گرفته و شما نتوانید پیامک تبلیغاتی خود را به آن ها ارسال کنید.
اختلالات اپراتوردریافت کننده پیام : در برخی موارد اپراتورها ارسال پیام کوتاه با اختلال روبرو شده و باعث عدم دریافت و یا دریافت ناقص پیامک تبلیغانی می گردد که البته این قضیه با استفاده از سرور های مرکزی جدید مخابراتی به حداقل ایراد خود رسیده است.
عدم کیفیت پنل اس ام اس : کیفیت پنل اس ام اس و نوع برنامه نویسی آن نیز تاثیر زیادی بر ارسال و یا عدم دریافت پیامک تبلیغاتی به مشتریان شما دارد. بنابراین قبل از ارسال در مورد کیفیت و کارایی پنل اس ام اس خود مطمئن شوید. بهترین راه در مورد اطلاع یافتن از موضوعات گفته شده تست کردن پنل می باشد بهتر است قبل از خرید تعدادی پیامک به شماره های مختلف ارسال کرده و از نتیجه آن مطلع شوید.
لیست سیاه سامانه جهت ارسال پیامک تبلیغاتی
شما نیز می توانید جهت ارسال پیامک تبلیغاتی خود جهت افراد متعدد و به شکل گزینشی عمل کرده و لیست سیاه از آن داشته باشید به این شکل که بادرج شماره موبایل در لیست سیاه خود عدم دریافت را برای آن ها در نظر بگیرید در این صورت زمانی که شما قصد ارسال پیامک تبلیغاتی دارید دیگر افراد مورد نظر شما پیام شما را دریافت نخواهد کرد. این بخش زمانی که مشتری شما شماره موبایل خود را عوض کرده و شماره جدیدی به شما می دهد و یا غیره کاربرد دارد.

اشتراک گذاری

پنل اس ام اس دیگر یکی از لوازم ضروری برای افرادی است که دارای مخاطبان و مشتریان زیادی می باشند و لزوم استفاده از پنل اس ام اس در مطالب قبلی عنوان شد. اما ارسال اس ام اس از یک پنل اس ام اس چگونه است ارسال پیامک از طریق اینترنت صورت می گیرد و به تلفن همراه عده زیادی از مردم با استفاده از یک کلیک انجام می شود.


    پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه مرغوب و با کیفیت


ارسال پیامک انبوه را می توان به روش های گوناگونی بنا بر نوع سازمان و مرکز ارسال کننده برای اهداف خاص انجام داد. برخی مراکز ارسال پیامک انبوه و استفاده از پنل اس ام اس را جهت هدف بازاریابی و تبلیغاتی، یا قصد هشدار و یا بحث اطلاع رسانی می باشد. هزینه و هم چنین کیفیت نوع خدمات ارسال پیامک انبوه با هم متفاوت است. کیفیت خدمات از آن قسمت می تواند برای شما آشکار گردد که پیامک انبوه شما به دست بسیاری از مخاطبان نرسیده و دریافت کننده اعلام نارضایتی از نوع اطلاع رسانی شما داشته اند بنابراین از نظر کیفیت و خدمات ارائه دهنده پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه باید از قبل اطلاع داشته باشید. مراکز یا سازمان هایی که باید کیفیت خیلی خوبی برای ارسال پیامک داشته باشند و مخاطبان را با هشدار سریع و یا اطلاع رسانی به موقع آماده سازی کنند باید سعی در استفاده از پنل های اس ام اس مرغوب نمایند. مثلا مدرسه یا دانشگاهی را در نظر بگیرید که قصد تغییر برنامه زمانی کلاس ها را به دانش آموزان و یا دانشجویان خود را دارد با استفاده از یک پنل اس ام اس مرغوب است که این اطمینان برای مخاطب و همچنین خود مرکز ایجاد می گردد که تمام پیام های آن ها به دست مخاطبین رسیده و اطلاع رسانی درستی انجام شده است وگرنه با انجام یک اطلاع رسانی ناقص عملا کارایی پنل اس ام اس شما زیر سوال می رود و نحوه اگاهی و اطلاع رسانی خود را باید تغییر داده و به شکل تماس تلفنی به افراد زیادی جایگزین کنید که در بعضی مواقع عملا ممکن نیست.

مقدار هزینه ارسال پیام کوتاه در زمان انتخاب افراد جهت خرید پنل اس ام اس بسیار مهم است. مقدار ارائه خدمات پیام کوتاه از نظر سیستم هزینه به دو قسمت تقسیم می شود یکی براساس مقدار اعتبار و دیگری براساس تعداد پیام کوتاه. خرید پنل اس ام اس براساس مقدار اعتبار به این شکل می باشد که فرد با خرید شارژ و در ازای مبلغی و با کسر هزینه به ازای هر پیامک ارسالی از مقدار اعتبار کسر می گردد. در روش دوم شما به ازای تعداد مشخصی پیامک پنل را خرید می کنید. مثلا تعداد 2000 پیامک را خریداری می کند با ارسال هر پیامک از مقدار و تعداد اعتبارش کاسته می گردد. البته هزینه های جانبی دیگر مانند خدماتی چون تنظیمات و پشتیبانی می باشد. برخی فروشندگان و ارائه کنندگان پیام کوتاه مشتری با ارائه روشی به نام حداقل خرید به فروش پنل اس ام اس و اعتبار می پردازند مثلا با حداقل 1000 اعتبار یا بیشتر خرید امکان پذیر است. برخی از ارائه دهندگان پیام کوتاه دارای بسته های پیام کوتاه با تاریخ انقضا می باشند مثلا بسته 5000 تایی پیامک در زمان سه ماهه، چناچه در این بازه زمانی این مقدار مصرف نشود باطل می شود. بنابراین قبل از خرید پنل اس ام اس جهت استفاده از پیامک انبوه از این بخش ها اطلاعات کاملی را از ارائه دهندگان پیامک بخواهید.


   اطلاع در مورد پوشش دهی شبکه در پنل اس ام اس


پوشش شبکه ارسال پیام کوتاه جز بخش های مهم دیگری است که در هنگام خرید پنل اس ام اس باید در مورد آن اطلاع داشته باشیم. این که توان ارسال پیام کوتاه به تمام اپراتورهای تلفن همراه را دارد یا نه از جمله بحث هایی است که باید حتما اطلاعات لازم را قبل از خرید کسب کنید. ارائه کیفیت را با درخواست چند پیامک آزمایشی از فروشنده خواستار شوید، این روش باعث خواهد شد که در هنگام خرید از کیفیت و سرعت ارسال پیام های کوتاه مطلع شوید.
در مطالب بعدی در مورد نکات مهم قبل از تهیه پنل اس ام اس که برای شما ضروری است را ارائه خواهیم کرد.

دیدگاه بگذارید

avatar

مطالب مرتبط

  • بانک داری و استفاده از پنل اس ام اسبانک داری و استفاده از پنل اس ام اس یکی از تئوری های جدید که باعث جلب توجه محققان مختلفی قرار گرفته است بحثی در مورد استفاده از تکنولوژی جهت افراد مختلف است که توسط دیویس ارائه شده است." او اعتقاد […]
  • مزایای پنل اس ام اسمزایای پنل اس ام اس از جمله دلایل مورد پسند بودن پنل اس ام اس و ارسال پیامک به شکل انبوه می توان به جنبه اقتصادی و داشتن صرفه برای ارسال کننده پیام را عنوان کرد. این نوع اطلاع رسانی […]
  • ارسال اس ام اسارسال اس ام اس ارسال اس ام اس یا (SMS)(Short Message Service) یک سرویس ارسال پیام کوتاه می باشد که جزء خدمات تلفن همراه و وب، بعنوان یک سیستم ارتباطی بوده که بطور گسترده و قابل […]
  • پنل اس ام اس و فنون تبلیغپنل اس ام اس و فنون تبلیغ همان طور که در مقالات قبلی عنوان شد پنل اس ام اس و ارسال پیامک از طریق آن تاثیر زیادی بر روی مشتری خواهد داشت و باعث می شود تبلیغ شما تاثیر گذاری بیشتری داشته […]
اشتراک خبرنامه پیامکی
×
اشتراک خبرنامه ایمیلی
×