Skip to main content
کارکرد پنل های اس ام اس

کارکرد پنل های اس ام اس

پنل های اس ام اس می توانند دسترسی به شماره های دلخواه و یا شماره های شهر ها و استان های سراسر کشور داشته باشد. پنل ها دارای شماره خصوصی بوده و این شماره انحصارا اختصاص به ارسال اس ام اس دارد. مدیریت داشتن بر پنل از جمله امتیازات و کارکردهای پنل اس ام اس است. نگارش متن اس ام اس و بهره گیری از متون مورد علاقه در سایز مختلف نوشتاری، تعداد ارسال با توجه به نیاز شما انجام خواهد شد. انتخاب شهر و استان مورد نظر به وسیله شما انجام می شود. انتخاب کردن نوع شماره دائمی و یا شماره های اعتباری نیز به دست شما قابل تفکیک است. برای ارسال اس ام اس انبوه می توانید شماره های فعال شهر ها و مناطق را که در پنل های اس ام اس وجود دارد انتخاب کرده و برای مناطق هدف خود به راحتی اس ام اس ارسال نمائید. همانطور که گفته شد هریک از پنل های اس ام اس دارای شماره اختصاصی جهت ارسال پیامک می باشند و این باعث می گردد چناچه نیاز به دریافت اس ام اس باشید حالت پرسش و پاسخ به راحتی از طریق پنل و این شماره که به شکل انحصاری مربوط به شماست استفاده کنید.

    نحوه کارکرد پنل های اس ام اس 

زبان پنل های اس ام اس انبوه به فارسی است و کارکرد بسیار راحتی برای مشتری و مصرف کننده آن دارد بنابراین نگرانی از بابت استفاده از پنل اس ام اس نداشته باشید چون به راحتی می توانید از پنل اس ام اس استفاده کنید بدون این که نیاز به دوره های آموزشی خاصی داشته باشید.  از جمله کارکرد های اصلی پنل های اس ام اس، فرستادن حجم بالای اس ام اس و یا همان ارسال پیامک انبوه می باشد. که در مقایسه با ارسال پیامک از سیم کارت به شکل شخصی بسیار به صرفه است و اینکه مزایای دیگری از جمله اطمینان از ارسال در زمان مشخص همه پیام ها را جهت گیرنده را برای شما فراهم می کند. ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس به شکل تحت وب می باشد که باعث می گردد اس ام اس شما سریعا و به شکل مستقیم به مخابرات متصل شده و نیازی به ایجاد سیم کارت فردی ندارد و همین مسئله باعث ارسال سریع و در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

اشتراک گذاری

سامانه ارسال پیامک انبوه ( ارسال پیام کوتاه در سطح گسترده ) به معنی ارسال تعداد زیادی SMS به مخاطبان که با اهداف متنوعی از قبیل بازاریابی، تبلیغ، سرگرمی، معرفی، جذب مخاطبان، همکاری، یاد آوری و بسیاری موارد دیگر در تمام نقاط جهان انجام می شود که با استفاده از نرم افزار ارسال و دریافت پیامک انبوه صورت می گیرد.


    سامانه ارسال پیامک انبوه چیست؟


یک فرصت ارسال پیام کوتاه با صرفه جویی در وقت و هزینه بعنوان شاخصی ارزیابی و گرفتن feedback کاربرد دارد. سامانه ارسال پیامک انبوه یک راه ارتباطی ساده و سریع با مشتریان بالقوه می باشد که در تبدیل آن ها به مشتریان بالفعل نقش بسزایی خواهد داشت.
از جمله انواع سامانه ارسال پیامک انبوه بصورت زیر می باشند:
سامانه ارسال پیامک های زمانبندی شده (یا دوره ای)
ارسال پیام کوتاه در سطح منطقه ای و کشوری
ارسال پیامک در سطح استانی و بین المللی
• ارسال کارت ویزیت و نوبت دهی هوشمند
• ارسال بر اساس شماره های تعیین شده
ارسال SMS گروهی و تکی
• ارسال بر اساس کد پستی
• ارسال پیامک صوتی


    هدف سامانه ارسال پیامک انبوه


هدف سامانه ارسال پیامک انبوه که در جهت حفظ تعامل و داد و ستد با مشتریان و مخاطبان انجام می شود، ترکیبی از مقرون به صرفه بودن، سرمایه گذاری کوچک و ROI بالا می باشد. ROI در سامانه ارسال پیامک انبوه بمعنی Return on Investment یعنی نرخ بازگشت سرمایه که شاخصی جهت سنجش سودمندی سرمایه گذاری و یا روش های اعمال شده می باشد.
از جمله کاربرد سامانه ارسال پیامک انبوه می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• قابلیت افزودن بی نهایت شماره از مخاطبان که با روش های مختلفی قابل اداره کردن و مدیریت هستند.
• قابلیت حذف شماره های تکراری یا منقضی شده بطور اتوماتیک در سامانه ارسال پیامک انبوه
• قابلیت تنظیم و ارسال پیامک انبوه بصورت برنامه ریزی شده و در زمانبدی های مختلف (روز ها و زمان های خاص)
پیام کوتاه انبوه قابل ارسال در شبکه های مبایلی داخلی و بین المللی
• قابلیت خواندن در تمام نقاط جهان در انواع گوشی های هوشمند و ساده
• قابلیت شخصی سازی SMS با استفاده از کاراکتر ها و زبان های خاص

همان طور که در مقالات قبلی عنوان شد پنل اس ام اس و ارسال پیامک از طریق آن تاثیر زیادی بر روی مشتری خواهد داشت و باعث می شود تبلیغ شما تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد. جهت نگارش پیامک در یک پنل اس ام اس جهت تبلیغ باید بر روی ساختار تبلیغاتی که قرار است به افراد زیادی ارسال شود تکیه کرد. از جمله مراحلی که یک ساختار تبلیغاتی باید داشته باشد.
1- باید تبلیغات تاثیر گذار داشته باشید
2- باید شما کنکاش داشته باشید و ذهن خریداری راجستجو کنید
3- ایجاد تمایل و علاقه مندی خرید را در مشتری ایجاد کنید
4- تیترهای مختلف تبلیغاتی را وارد کنید.
5- در تبلیغات ضرورت خرید و ایجاد اهمیت این که خرید شما چه نیازی را از مشتری رفع می کند گنجانده شود.
موفقیت یک تبلیغ موثر زمانی اجرایی می گردد که فنون گفته شده را به شکل درستی اجرا نمائید و توانایی برقرارکردن رابطه با مخاطب را داشته باشید بنابراین ابتدا خواننده را از آنچه خواستار تبلیغ آن هستید آگاه کرده بعد بر روی جنبه تبلیغ آن اشاره کنید. پنل اس ام اس راهی برای ایجاد این ارتباط تبلیغاتی است استفاده از پیامک جهت ارسال به نفرات متعدد و به شکل پیامک انبوه باعث خواهد شد که افراد زیادی را تحت تاثیر محتوای متن پیامک تبلیغاتی خود گردانید بنابراین پنل اس ام اس یک راه موثر برای ارسال مفهوم و منظور شما به مخاطبان می باشد که می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته و مشتری و خریدارن زیادی برای محصول و خدمات خود را از این طریق جذب کنید. بنابراین اگر شما یک شرکت بازرگانی یا فروشگاهی برای عرضه محصولات جدید و نو دارید که وضعیت ناشناخته ای را در برای مردم دارند می توانید با ارسال یک پیامک تبلیغاتی اول محصول خود را معرفی کرده و بعد مشتری را متمایل به خرید محصول خود کنید.
از جمله مباحث مهم در ارسال پیامک به وسیله پنل اس ام اس وضعیت افراد و گیرندگان است که در مباحث بعدی مقالاتی ارائه خواهد شد.

دیدگاه بگذارید

avatar

مطالب مرتبط

اشتراک خبرنامه پیامکی
×
اشتراک خبرنامه ایمیلی
×