Skip to main content
پنل اس ام اس و فنون تبلیغ

پنل اس ام اس و فنون تبلیغ

همان طور که در مقالات قبلی عنوان شد پنل اس ام اس و ارسال پیامک از طریق آن تاثیر زیادی بر روی مشتری خواهد داشت و باعث می شود تبلیغ شما تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد. جهت نگارش پیامک در یک پنل اس ام اس جهت تبلیغ باید بر روی ساختار تبلیغاتی که قرار است به افراد زیادی ارسال شود تکیه کرد. از جمله مراحلی که یک ساختار تبلیغاتی باید داشته باشد.
1- باید تبلیغات تاثیر گذار داشته باشید
2- باید شما کنکاش داشته باشید و ذهن خریداری راجستجو کنید
3- ایجاد تمایل و علاقه مندی خرید را در مشتری ایجاد کنید
4- تیترهای مختلف تبلیغاتی را وارد کنید.
5- در تبلیغات ضرورت خرید و ایجاد اهمیت این که خرید شما چه نیازی را از مشتری رفع می کند گنجانده شود.
موفقیت یک تبلیغ موثر زمانی اجرایی می گردد که فنون گفته شده را به شکل درستی اجرا نمائید و توانایی برقرارکردن رابطه با مخاطب را داشته باشید بنابراین ابتدا خواننده را از آنچه خواستار تبلیغ آن هستید آگاه کرده بعد بر روی جنبه تبلیغ آن اشاره کنید. پنل اس ام اس راهی برای ایجاد این ارتباط تبلیغاتی است استفاده از پیامک جهت ارسال به نفرات متعدد و به شکل پیامک انبوه باعث خواهد شد که افراد زیادی را تحت تاثیر محتوای متن پیامک تبلیغاتی خود گردانید بنابراین پنل اس ام اس یک راه موثر برای ارسال مفهوم و منظور شما به مخاطبان می باشد که می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته و مشتری و خریدارن زیادی برای محصول و خدمات خود را از این طریق جذب کنید. بنابراین اگر شما یک شرکت بازرگانی یا فروشگاهی برای عرضه محصولات جدید و نو دارید که وضعیت ناشناخته ای را در برای مردم دارند می توانید با ارسال یک پیامک تبلیغاتی اول محصول خود را معرفی کرده و بعد مشتری را متمایل به خرید محصول خود کنید.
از جمله مباحث مهم در ارسال پیامک به وسیله پنل اس ام اس وضعیت افراد و گیرندگان است که در مباحث بعدی مقالاتی ارائه خواهد شد.

اشتراک گذاری

پنل های اس ام اس می توانند دسترسی به شماره های دلخواه و یا شماره های شهر ها و استان های سراسر کشور داشته باشد. پنل ها دارای شماره خصوصی بوده و این شماره انحصارا اختصاص به ارسال اس ام اس دارد. مدیریت داشتن بر پنل از جمله امتیازات و کارکردهای پنل اس ام اس است. نگارش متن اس ام اس و بهره گیری از متون مورد علاقه در سایز مختلف نوشتاری، تعداد ارسال با توجه به نیاز شما انجام خواهد شد. انتخاب شهر و استان مورد نظر به وسیله شما انجام می شود. انتخاب کردن نوع شماره دائمی و یا شماره های اعتباری نیز به دست شما قابل تفکیک است. برای ارسال اس ام اس انبوه می توانید شماره های فعال شهر ها و مناطق را که در پنل های اس ام اس وجود دارد انتخاب کرده و برای مناطق هدف خود به راحتی اس ام اس ارسال نمائید. همانطور که گفته شد هریک از پنل های اس ام اس دارای شماره اختصاصی جهت ارسال پیامک می باشند و این باعث می گردد چناچه نیاز به دریافت اس ام اس باشید حالت پرسش و پاسخ به راحتی از طریق پنل و این شماره که به شکل انحصاری مربوط به شماست استفاده کنید.

    نحوه کارکرد پنل های اس ام اس 

زبان پنل های اس ام اس انبوه به فارسی است و کارکرد بسیار راحتی برای مشتری و مصرف کننده آن دارد بنابراین نگرانی از بابت استفاده از پنل اس ام اس نداشته باشید چون به راحتی می توانید از پنل اس ام اس استفاده کنید بدون این که نیاز به دوره های آموزشی خاصی داشته باشید.  از جمله کارکرد های اصلی پنل های اس ام اس، فرستادن حجم بالای اس ام اس و یا همان ارسال پیامک انبوه می باشد. که در مقایسه با ارسال پیامک از سیم کارت به شکل شخصی بسیار به صرفه است و اینکه مزایای دیگری از جمله اطمینان از ارسال در زمان مشخص همه پیام ها را جهت گیرنده را برای شما فراهم می کند. ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس به شکل تحت وب می باشد که باعث می گردد اس ام اس شما سریعا و به شکل مستقیم به مخابرات متصل شده و نیازی به ایجاد سیم کارت فردی ندارد و همین مسئله باعث ارسال سریع و در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تبلیغات باید به شکل مستقیم صورت گیرد، در پیامک تبلیغاتی خود هرگز نباید اصل صریح، مستقیم و واضح بودن را فراموش کنید. بیشتر مخاطبان، تبلیغاتی را مورد پذیرش قرار می دهند که دارای متن بدون حاشیه بوده و با بیان واقعیت، تبلیغات روشن و واضحی را به مخاطب القا می کنند. در این حالت مخاطب شما بدون معطلی به پیامک تبلیغاتی شما واکنش نشان می دهد. تبلیغات پیامکی نیز می تواند به شکل عینی و بصری نیز اثر گذاری داشته باشد. پیامک تبلیغاتی می تواند در قالب متن، تصویر را عینیت بخشد و مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. برای مثال چناچه بخواهید پیامک تبلیغاتی یک آتلیه را داشته باشید و با بیان این پیام که عکس هدیه بر روی شاسی، هدیه عکس های آتلیه ای عروسی شماست. می تواند تصویر ذهنی و بصری از یک عکس هدیه به مشتری بدهد.

[caption id="attachment_533" align="aligncenter" width="600"] بخش های تاثیرگذار بر پیامک  تبلیغاتی بخش های تاثیرگذار بر پیامک تبلیغاتی[/caption]


پیشنهاد پیامک تبلیغاتی شما باید رد نشدنی باشد، مخاطب نمی تواند پیام ها و پیشنهادهای خاص را رد کند سعی کنید در پیامک تبلیغاتی خود کنجکاوی مخاطب را به چالش بکشید. پیشنهادات رد نشدی از جانب شما می تواند به شکل های مختلف عنوان شود به طور مثال در تبلیغ فروشگاهی با عنوان هر پنجاه هزار تومن خرید در عیدانه ما ده هزار تومان هدیه دریافت کنید. با این روش شما دارید هم محدوده زمانی خاصی را به مخاطب القا می کنید و هم با یک پیام و پیشنهادی را به شکل هشدارگونه ارائه داده اید که این روش می تواند باعث علاقه مندی به این پیامک شود و تاثیر بیشتری داشته باشد.


بهره گیری از بخش های تاثیرگذار بر پیامک تبلیغاتی


پیامک تبلیغاتی خود را کوتاه، مختصر و مفید بیان نمائید. در نظر داشته باشید هر پیام تبلیغاتی یک نقطه پایان دارد. بنابراین باید از این فرصت محدود که در اختیار شما داده می شود بیشترین بهره را ببرید باید پیام خود را به درستی به مخاطب القا نمائید تا جای سوالی برای او باقی نماند. در صورتی که تبلیغات شما طولانی است و در یک پیامک تبلیغاتی با تعداد کاراکتر محدود نمی گنجد. می توانید با قرار دادن سایت، ایمیل یا ادرس و یا شماره تماس ارتباط بیشتری را با مخاطب ایجاد کنید و از این فرصت پیش آمده به نحو احسن استفاده نمائید.

دیدگاه بگذارید

avatar

مطالب مرتبط

  • بانک داری و استفاده از پنل اس ام اسبانک داری و استفاده از پنل اس ام اس یکی از تئوری های جدید که باعث جلب توجه محققان مختلفی قرار گرفته است بحثی در مورد استفاده از تکنولوژی جهت افراد مختلف است که توسط دیویس ارائه شده است." او اعتقاد […]
  • علت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی چیست؟علت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی چیست؟ شاید شما هم جز کسانی باشید که تا به حال برای استفاده از آگاهی یا اطلاع رسانی، تبلیغ و ... پیامک تبلیغاتی را امتحان کرده باشید قصد ارسال پیامک انبوه به شمارهای مشخص […]
  • مزایای پنل اس ام اسمزایای پنل اس ام اس از جمله دلایل مورد پسند بودن پنل اس ام اس و ارسال پیامک به شکل انبوه می توان به جنبه اقتصادی و داشتن صرفه برای ارسال کننده پیام را عنوان کرد. این نوع اطلاع رسانی […]
  • ارسال اس ام اسارسال اس ام اس ارسال اس ام اس یا (SMS)(Short Message Service) یک سرویس ارسال پیام کوتاه می باشد که جزء خدمات تلفن همراه و وب، بعنوان یک سیستم ارتباطی بوده که بطور گسترده و قابل […]
اشتراک خبرنامه پیامکی
×
اشتراک خبرنامه ایمیلی
×