Skip to main content
پنل اس ام اس و تفاوت آن با مودم gsm

پنل اس ام اس و تفاوت آن با مودم gsm

از جمله شیوه های رایج ارسال پیامک می توان به ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت و هم چنین ارسال از طریق مودمgsm اشاره نمود. هر دو این روش توانایی ارسال پیامک انبوه را دارند اما تفاوت اصلی و تمایز این دو روش نسبت به یکدیگر چیست؟ ارسال پیام کوتاه از طریق پنل اس ام اس دارای سرعت بیشتر و با اطمینان بیشتری صورت می گیرد. در روش gsm پیامک از طریق مودم به نزدیک ترین دکل مخابراتی برخورد می کند پس از دریافت پیام به آنتن اول، حال پیامک شما بین آنتن های مخابراتی فرستاده شده و در نهایت به شکل سرور مخابرات ( اس ام اس سنتر مخابرات) و در نهایت پیامک ها توسط سرور به سمت مخابرات مسیردهی می شوند. از جمله معایب این روش مسیر سخت افزاری و ارسال های پی در پی می باشد به خصوص این روش زمانی که به شکل ارسال اس ام اس انبوه می باشد بیشتر نمود پیدا می کند زیرا ممکن است آنتن های هر بخش تا رسیدن به سرور مرکزی دچار ترافیک شده و بخش عمده ای پیام ها در بین راه بماند و باعث گردد پیام شما ناقص به دست مخاطب ارسال شود و یا این که با تاخیر زمانی زیادی به دست مخاطب برسد. اما در ارسال پیام از طریق اینترنت پیامک های شما به طور مستقیم توسط سرور ها دریافت و ارسال می شود.

    امتیازات پنل اس ام اس و تفاوت آن با مودم gsm

هزینه راه اندازی سامانه ارسال پیام کوتاه یا همان پنل اس ام اس بسیار کم هزینه تر از مدل های gsm می باشد. جهت استفاده از طریق gsm شما باید یک مودم gsm و یک نرم افزار جهت برقراری ارتباط با مودم باید تهیه شود در صورتی که در ارسال پیام از طریق پنل اس ام اس نیازی به هزینه مودم نیست. از طریق روش gsm شما باید یک مودم و نرم افزار تخصصی تهیه کنید که به شکل قفل سخت افزاری است و روی سیستم های دیگر نصب نخواهد نشد بنابراین امکان استفاده از آن در هر مکانی نیست در صورتی که استفاده از پنل اس ام اس با شماره و نام کاربری و در هر جایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید امکان پذیر خواهد بود.

اشتراک گذاری

با توجه به بحث های متنوع کسب درآمد و فروش بیشتر و همچنین رقابتی شدن محصولات، روش های مختلفی جهت بازاریابی و فروش محصولات امروزه ایجاد شده است که باعث تلقین یا ایجاد حس خرید در مخاطب می گردد، به نوعی که مخاطب را به شکل سحرانگیزی تحت تاثیر قرار داده و سبب روی آوردن و خرید از سمت او حتی در صورت عدم نیاز می گردد زیرا در صورت خرید نکردن یک نوع حس گناه به دلیل از دست دادن موقعیت خوب خرید کردن با توجه به تخفیف و یا قیمت گذاری ویا ویژگی های خاص آن محصول می گردد و یا یک خلا در نداشتن آن وسیله در او ایجاد می شود که تمام این حس را شما با اطلاع رسانی در پیامک تبلیغاتی خود در او ایجاد نموده اید. یکی از روش های مهم بازاریابی استفاده از پیامک تبلیغاتی می باشد. اما چگونه روش پیامک تبلیغاتی می تواند به کمک فروش بیاید؟


    پیامک تبلیغاتی و روش های فروش


پیامک تبلیغاتی جهت فروش باید به نحوی تدوین شود که باعث حس خرید در مشتری گردد حس و القای خرید یکی از ترفند مهم در این روش است. این که مخاطب نتوانسته است خرید داشته باشد حس یک کمبود در او ایجاد شود. پیامک تبلیغاتی شما باید به نحوی تنظیم شود که حس کنجکاوی را در مشتری ایجاد کند و جنبه تبلیغاتی بودن آن در برنامه ها و پیام های ارسالی حس نشود. روانشناسی فروش بخش اصلی در قسمت نگارش و تدوین پیامک تبلیغاتی است و نحوه نیازمند کردن مشتری به خرید حتی زمانی که مخاطب شما نیازی به وسیله و محصول مورد نظر ندارد ولی به دلیل این که محصول شما می تواند نیاز او را در آینده رفع کند، یکی از توانایی خوب شما در فروش محسوب شود که می توانید این روش را در متن پیامک تبلیغاتی خود در مشتری القا کنید. تغییر کلمات در متن پیامک تبلیغاتی مکرر می تواند سوددهی را دو برابر نماید. ابزارهای روانشناسی یکی از بخش های محرک یک فروشنده یا واسطه برای فروش است.
ایجاد حس اطمینان، این که برای مشتری حس اطمینان از خرید ایجاد کنید مثلا با گفتن این پیام که اگر از خرید راضی نبودید می توانید تا 72ساعت محصول را پس دهید. این نحوه گفتار و سیاست فروش در متن های پیامک تبلیغاتی حس اطمینان از کیفیت و مرغوبیت محصول برای مشتری شما ایجاد کند و باعث جلب خرید از سمت او می شود.

یکی از بحث مهم فروش، جلب نظر مشتری است و در این راه باید یک بازاریابی موثر جهت بدست آوردن و هم چنین اطمینان در خرید ایجاد کرد. جهت ایجاد افکار مثبت و منطقی در مورد خرید می توان به وسیله پیامک تبلیغاتی برای به دست آوردن این منظور تلاش نمود. پیشنهاد شما باید برای مشتری جذاب و ارزشمند جلوه نماید تا تمایل خرید را در او جلب نمائید. یکی از بخش های مهم برای جلب نظر مشتریان و استفاده از مزایای فروشگاه بهره گیری از پیامک تبلیغاتی و بازاریابی پیامکی است این که مشتریان شما تمایل خود را برای دریافت پیامک تبلیغاتی شما نشان دهند، اما روش کسب این علامت مثبت از طرف مشتری چیست؟


قبول پیشنهاد پیامک تبلیغاتی و ایجاد یک دایرکتوری از مشتریان
پیشنهاد پیامکی شما باید آنقدر از نظر مشتری جذاب و با ارزش جلوه نماید تا او بخواهد که اشتراک جهت دریافت پیامک تبلیغاتی محصولات و خدمات شما را بپذیرد. شما باید برای او مشخص نمائید بازاریابی پیامکی شما دارای چه امکاناتی برای اوست با این کار چه مزایایی را به دست خواهد آورد. باید به مشتری تفهیم شود که پیامک تبلیغاتی شما چه سودی برای آن ها خواهد داشت. برای ترغیب مشتریان و مخاطبان خود برای قبول اشتراک راه های مختلفی وجود دارد یکی از نمونه های آن استفاده از کلمه کلیدی است که مقالات بعدی در مورد آن به بحث خواهیم پرداخت.
یکی از مزایای این روش بازاریابی و جذب اشتراک برگشت سرمایه در طولانی مدت می باشد زیرا بعد از مدتی شما دارای یک دایرکتوری ازشماره مشترکانی خواهید بود که بیشتر آن ها با میل و علاقه مندی پیامک های شما را دریافت می کنند قطعا با رغبت بیشتری به مطالعه تمام پیامک های دریافتی از شما روی می آورند. به این طریق شما برای کسی ایجاد مزاحمت پیامکی نداشته اید. فشار و تحمیلی از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی شما به مشتری وارد نیست و هم چنین اعتماد مشتریان به شما بیشتر جلب می گردد.

دیدگاه بگذارید

avatar

مطالب مرتبط

اشتراک خبرنامه پیامکی
×
اشتراک خبرنامه ایمیلی
×