Skip to main content
پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه برای مدیران

پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه برای مدیران

پیامک دیگر تنها وسیله ای جهت ارسال و دریافت پیام میان استفاده کنندگان تلفن همراه نیست و موارد استفاده مختلفی برای آن تعریف شده است. اس ام اس از جمله راه های مفید جهت ارتباط اداره ها ، سازمان ها ، بانک ها، بیمه ها، دانشگاه ها، شرکت ها و فروشگاه ها و…. با مشتریان و مخاطبان خود است. برای مثال جمله کاربردهای پنل اس ام اس را می توان به اعلام نمرات به دانشجویان، ارسال خبرنامه ها در دانشگاه ها و موسسات عالی عنوان کرد و یا اعلام قیمت محصولات به نمایندگان، اعلام جلسات کاری با همکاران و سازمان های دیگر از جمله کاربردهای پنل های پیام انبوه عنوان کرد.
استفاده از پنل اس ام اس در دیدگاه اول جهت افراد و تبلیغات دیده می شود ولی باید گفت پنل های اس ام اس جهت بسیاری از بخش ها به خصوص بخش های مدیریتی که افراد زیادی را تحت نظارت دارند یکی از ملزومات اصلی است اطلاع رسانی و ابلاغیه ها به افراد تحت مدیریت می تواند با استفاده یک پنل ارسال اس ام اس و سامانه ارسال پیامک انبوه انجام پذیرد. این روش اطلاع رسانی دیگر نیازی به هزینه توزیع ندارد و به شرایط مختلف وابسته نیست و امروزه کسی نیست که در روز چند بار گوشی خود را بازبینی نکند و بنابراین می توان گفت تمامی اس ام اس و اطلاع رسانی شما به این وسیله دیده خواهد شد.

از جمله مزایای پنل اس ام اس، اطمینان از ارسال تمام پیام ها می باشد و چناچه پیامی دچار خطا شده و ارسال نگردد می توان آن را از سیستم مشاهده نمود و خطا را رفع کرد. زمانی که شما یک پنل خصوصی جهت پیامک انبوه داشته باشید می توانید برای اطلاع رسانی فوری اقدام کنید بدون این که نیازی به مراجعه مرکز خدمات دهنده آن باشید و این شماره پیامک و اطلاع رسانی انحصاری شما، باعث خواهد شد افراد زمانی که شماره را در گوشی خود می بینند متوجه پیام شما شده و زودتر عکس العمل نشان داده و خواندن پیام شما مقدم می شود و چناچه بخواهید در نظر سنجی و مسائل بیشتری از افراد تحت مدیریت و سرپرستی خود اقدام کنید نیز می توانید از این روش استفاده کنید.

اشتراک گذاری

از جمله بخش های پراستفاده و محبوب امروزی که به شکل شخصی از آن بهره برده می شود استفاده از تلفن همراه است. به شکلی که در بسیاری از نقاط دنیا افراد استفاده کننده از تلفن موبایل بیشتر از افرادی است که از خطوط ثابت استفاده می کنند. درایران نیز شاهد این رشد روزافزون و استفاده از موبایل بوده ایم به شکلی که طی تحقیقات صورت گرفته در سال 1387 مقدار ضریب نفوذ موبایل به حدود 52 درصد رسیده است. در واقع تلفن همراه به عنوان بخش جدید ارتباطی جهت بازاریابی به شکل فرد به فرد امکانات مناسبی را فراهم نموده است که باعث برقراری ارتباطات موثرتری در جهت بازارهای هدف به شکل دو طرفه میان مشتریان و بازاریابان شده است بنابراین پیامک تبلیغاتی به عنوان یک بخش بسیار موثر جهت بازاریابی شناخته می شود.
با توجه به جذابیت و کاربرد زیادی این بخش از بازاریابی مهم است که بدانیم مصرف کنندگان نسبت به پیامک های تبلیغاتی ارسال شده به تلفن همراهشان چه نگرشی دارند البته باید گفت امروزه تلفن همراه در ایران بسیار پرکاربرد شده است و جز وسایل لاینفک هر فرد بالغ محسوب می شود و بنابراین میزان تاثیرگذاری بالایی خواهد داشت.


    تحقیقات میزان اثرگذاری استفاده پیامک تبلیغاتی در کشور ژاپن


تحقیقات در کشور ژاپن به عنوان یک کشور پیشرفته از نظر ارتباطات و فناوری نشان داد که بازاریاب ها می توانند به وسیله برنامه های جامعی تبلیغاتی در تلفن همراه به شکل پیامک تبلیغاتی با اهداف بزرگی همچون ایجاد پایگاه های بزرگ از مشتریان بالقوه فراهم آورده و درک بهتری نسبت به مشتریان از روش کاوش داده ها و تهیه تبلیغات فراهم کنند که به این وسیله می توانند گروه خاص از مشتریان خود را مورد هدف گذاشته و میزان اثربخشی برنامه های تبلیغاتی خود را بسنجند. بازاریابان با این روش می توانند به وسیله پیامک تبلیغاتی پیشنهاد درستی را در یک زمان مناسب به مصرف کننده انتقال داده و اثر مساعدتری را از آن ببینند. از آنجایی که این رسانه و این روش اطلاع رسانی( پیامک تبلیغاتی ) به شکل شخصی است توجه فوری مصرف کننده را جلب خود می کند. در این کشور در ضمن مطالعه ای نشان داده شد پیامک تبلیغاتی، 50% موفق تر از تلویزیون و 130% موفق تر از رادیو عمل می کند و از آن ها اثر گذارتر می باشد.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی نمی توان نقطه ابتدا و انتها مشخص کرد و زمان مشخصی را برای بازاریابی و ارسال پیامک تبلیغاتی قرار داد هر زمان و هر روزی که شما آغازگر ارسال پیامک تبلیغاتی باشید و هر چقدر پیام و نوع تبلیغات شما هدف دارتر و تامین کننده نیاز مخاطبان باشد سریع تر و با اثر بیشتر بازاریابی و تبلیغات روبه رو خواهید شد. اما باید در نظر داشت برنامه ریزی و زمان بندی جهت تاثیرگذاری بهتر باعث می گردد که افراد به اهدافی که دارند زودتر دست پیدا کنند و مقدار تاثیر گذاری پیامک تبلیغاتی زودتر نمود پیدا کند.


    زمان بندی برای آغاز ارسال پیامک تبلیغاتی


اگر زمان ارسال پیامک تبلیغاتی شما خیلی زودتر از زمان موردنظر باشد احتمال فراموشی افراد بیشتر است و خیلی زود به حیطه فراموشی سپرده شده و از میزان اثرگذاری آن کاسته می شود. به طور مثال یک پیامک تبلیغاتی جهت یک تخفیف و یا مراسم خاص را چند ماه زودتر ارسال کنید به حتم افراد زیادی آن را به ذهن نخواهند سپرد و این نوع ارسال پیامک تبلیغاتی بی اثر خواهد بود. اگر قرار است برنامه مشخصی در آخر هفته رخ دهد چند روز قبل باید به ارسال پیام پرداخت ولی اگر یک رویداد بزرگ را می خواهید تبلیغ کنید مثلا افتتاح یک فروشگاه می توانید به صورت هفته یا ماه شمار این کار را انجام دهید. اگر زمان ارسال پیامک تبلیغاتی شما بیش از اندازه زود باشد نیز دچار مشکل خواهید شد زیرا شاید نتوانید به آن چه می خواهید دست پیدا کنید و در ایجاد تعهداتی که در قبال ارسال پیامک تبلیغاتی و معرفی دارید دچار مشکل شوید بنابراین سنجش و زمان بندی با توجه به کسب و کار و نوع پیامک تبلیغاتی ارتباط دارد.
تعداد دفعاتی که پیامک تبلیغاتی باید ایجاد و ارسال شود نباید زیاد باشد مثلا حداقل هفته ای دو بار یا کمتر البته به غیر از تبلیغاتی که معرف تخفیف در روز خاصی بوده و یا به این شکل هستند. ارسال زیاد و مکرر پیامک تبلیغاتی باعث عادی شدن و از بین رفتن میزان اثر گذاری می شود باید به نحوی پیامک تبلیغاتی شما ارسال شود که مخاطب با خواندن آن نیاز خود رفع کند و باید این حس در مخاطبان القا شود که در صورت نخواندن و پاسخ ندادن به آن چیز مهمی را از دست خواهند داد.

دیدگاه بگذارید

avatar

مطالب مرتبط

  • بانک داری و استفاده از پنل اس ام اسبانک داری و استفاده از پنل اس ام اس یکی از تئوری های جدید که باعث جلب توجه محققان مختلفی قرار گرفته است بحثی در مورد استفاده از تکنولوژی جهت افراد مختلف است که توسط دیویس ارائه شده است." او اعتقاد […]
  • علت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی چیست؟علت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی چیست؟ شاید شما هم جز کسانی باشید که تا به حال برای استفاده از آگاهی یا اطلاع رسانی، تبلیغ و ... پیامک تبلیغاتی را امتحان کرده باشید قصد ارسال پیامک انبوه به شمارهای مشخص […]
  • نگرشی بر استفاده پیامک تبلیغاتی و میزان ضریب نفوذ در ایراننگرشی بر استفاده پیامک تبلیغاتی و میزان ضریب نفوذ در ایران از جمله بخش های پراستفاده و محبوب امروزی که به شکل شخصی از آن بهره برده می شود استفاده از تلفن همراه است. به شکلی که در بسیاری از نقاط دنیا افراد استفاده کننده از […]
  • سه بخش اصلی در متن پیامک تبلیغاتیسه بخش اصلی در متن پیامک تبلیغاتی کلمات ابتدایی پیامک تبلیغاتی : این قسمت اصلی ترین بخش و می توان گفت تاثیرگذارترین بخش برای خواندن بقیه متن است طبق تحقیقات کاربران موبایلی در آغاز چند کلمه ابتدایی […]
اشتراک خبرنامه پیامکی
×
اشتراک خبرنامه ایمیلی
×