Skip to main content
بخش های تاثیرگذار بر پیامک تبلیغاتی

بخش های تاثیرگذار بر پیامک تبلیغاتی

تبلیغات باید به شکل مستقیم صورت گیرد، در پیامک تبلیغاتی خود هرگز نباید اصل صریح، مستقیم و واضح بودن را فراموش کنید. بیشتر مخاطبان، تبلیغاتی را مورد پذیرش قرار می دهند که دارای متن بدون حاشیه بوده و با بیان واقعیت، تبلیغات روشن و واضحی را به مخاطب القا می کنند. در این حالت مخاطب شما بدون معطلی به پیامک تبلیغاتی شما واکنش نشان می دهد. تبلیغات پیامکی نیز می تواند به شکل عینی و بصری نیز اثر گذاری داشته باشد. پیامک تبلیغاتی می تواند در قالب متن، تصویر را عینیت بخشد و مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. برای مثال چناچه بخواهید پیامک تبلیغاتی یک آتلیه را داشته باشید و با بیان این پیام که عکس هدیه بر روی شاسی، هدیه عکس های آتلیه ای عروسی شماست. می تواند تصویر ذهنی و بصری از یک عکس هدیه به مشتری بدهد.

 بخش های تاثیرگذار بر پیامک  تبلیغاتی
بخش های تاثیرگذار بر پیامک تبلیغاتی

پیشنهاد پیامک تبلیغاتی شما باید رد نشدنی باشد، مخاطب نمی تواند پیام ها و پیشنهادهای خاص را رد کند سعی کنید در پیامک تبلیغاتی خود کنجکاوی مخاطب را به چالش بکشید. پیشنهادات رد نشدی از جانب شما می تواند به شکل های مختلف عنوان شود به طور مثال در تبلیغ فروشگاهی با عنوان هر پنجاه هزار تومن خرید در عیدانه ما ده هزار تومان هدیه دریافت کنید. با این روش شما دارید هم محدوده زمانی خاصی را به مخاطب القا می کنید و هم با یک پیام و پیشنهادی را به شکل هشدارگونه ارائه داده اید که این روش می تواند باعث علاقه مندی به این پیامک شود و تاثیر بیشتری داشته باشد.

بهره گیری از بخش های تاثیرگذار بر پیامک تبلیغاتی

پیامک تبلیغاتی خود را کوتاه، مختصر و مفید بیان نمائید. در نظر داشته باشید هر پیام تبلیغاتی یک نقطه پایان دارد. بنابراین باید از این فرصت محدود که در اختیار شما داده می شود بیشترین بهره را ببرید باید پیام خود را به درستی به مخاطب القا نمائید تا جای سوالی برای او باقی نماند. در صورتی که تبلیغات شما طولانی است و در یک پیامک تبلیغاتی با تعداد کاراکتر محدود نمی گنجد. می توانید با قرار دادن سایت، ایمیل یا ادرس و یا شماره تماس ارتباط بیشتری را با مخاطب ایجاد کنید و از این فرصت پیش آمده به نحو احسن استفاده نمائید.

اشتراک گذاری

همان طور که در مقالات قبلی عنوان شد پنل اس ام اس و ارسال پیامک از طریق آن تاثیر زیادی بر روی مشتری خواهد داشت و باعث می شود تبلیغ شما تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد. جهت نگارش پیامک در یک پنل اس ام اس جهت تبلیغ باید بر روی ساختار تبلیغاتی که قرار است به افراد زیادی ارسال شود تکیه کرد. از جمله مراحلی که یک ساختار تبلیغاتی باید داشته باشد.
1- باید تبلیغات تاثیر گذار داشته باشید
2- باید شما کنکاش داشته باشید و ذهن خریداری راجستجو کنید
3- ایجاد تمایل و علاقه مندی خرید را در مشتری ایجاد کنید
4- تیترهای مختلف تبلیغاتی را وارد کنید.
5- در تبلیغات ضرورت خرید و ایجاد اهمیت این که خرید شما چه نیازی را از مشتری رفع می کند گنجانده شود.
موفقیت یک تبلیغ موثر زمانی اجرایی می گردد که فنون گفته شده را به شکل درستی اجرا نمائید و توانایی برقرارکردن رابطه با مخاطب را داشته باشید بنابراین ابتدا خواننده را از آنچه خواستار تبلیغ آن هستید آگاه کرده بعد بر روی جنبه تبلیغ آن اشاره کنید. پنل اس ام اس راهی برای ایجاد این ارتباط تبلیغاتی است استفاده از پیامک جهت ارسال به نفرات متعدد و به شکل پیامک انبوه باعث خواهد شد که افراد زیادی را تحت تاثیر محتوای متن پیامک تبلیغاتی خود گردانید بنابراین پنل اس ام اس یک راه موثر برای ارسال مفهوم و منظور شما به مخاطبان می باشد که می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته و مشتری و خریدارن زیادی برای محصول و خدمات خود را از این طریق جذب کنید. بنابراین اگر شما یک شرکت بازرگانی یا فروشگاهی برای عرضه محصولات جدید و نو دارید که وضعیت ناشناخته ای را در برای مردم دارند می توانید با ارسال یک پیامک تبلیغاتی اول محصول خود را معرفی کرده و بعد مشتری را متمایل به خرید محصول خود کنید.
از جمله مباحث مهم در ارسال پیامک به وسیله پنل اس ام اس وضعیت افراد و گیرندگان است که در مباحث بعدی مقالاتی ارائه خواهد شد.

سامانه ارسال پیام کوتاه یا اس ام اس پنل، نرم افزاری تحت وب می باشد که به شما امکان ارسال و هم چنین دریافت پیامک متعدد و فراوان را می دهد و مدیریت اس ام اس های ارسالی را به وسیله اینترنت برای شما ایجاد می کند. سامانه ارسال پیام کوتاه نیازی به سخت افزار ندارد و شما به راحتی به وسیله نصب نرم افزار بر روی سیستم خود و استفاده از اینترنت با آن کار کنید. شما می توانید با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه به امکانات متعددی دست پیدا کنید از جمله آن ها ارسال پیامک انبوه، دسته بندی کردن پیام ها براساس مخاطبان، ارسال اس ام اس براساس کدپستی و یا ارسال بر اساس منطقه و مکان مورد نظر وغیره دسترسی داشته باشید. این شکل از ارسال پیام کوتاه باعث شده که افرادی زیادی تمایل داشته باشند از آن استفاده کنند بسیاری از شرکت ها، کارخانه ها، سازمان ها و ادارات از سامانه ارسال پیام کوتاه استفاده می کنند و تقریبا جز ضروری هر یک از این بخش ها شده است. بهره گیری از سامانه ارسال پیام کوتاه سبب شده است که بدون انجام هزینه های زیاد و چاپ و یا تماس های تلفنی بتوانید مخاطب خود را تحت تاثیر قرار داده از اخبار، اطلاعیه و تبلیغات خود افراد زیادی را با خبر سازید.


    تعریف سامانه ارسال پیام کوتاه و تفاوت ان با مودم های جی اس ام


همان طور که در مطالب قبلی بیان شد سامانه ارسال پیام کوتاه نیاز به سخت افزار خاصی ندارد و تحت وب عمل می کند و با نصب یک نرم افزار و با استفاده از اینترنت به شکل یک پنل کاربری امکانات مختلف پیامکی را در اختیار شما قرار می دهد. در صورتی که مودم های جی اس ام دارای سخت افزار بوده و نیاز به یک سیم کارت مجزا دارند. استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه دارای سرعت بیشتری بوده و در بازه زمانی کمتری می توانید به تعداد افراد بیشتری اس ام اس ارسال کنید و قابلیت بسیار بالاتری نسبت به مودم های جی اس ام دارند.

دیدگاه بگذارید

avatar

مطالب مرتبط

اشتراک خبرنامه پیامکی
×
اشتراک خبرنامه ایمیلی
×